Anmälan Juniorträning VT23
Fotboll

Årsmöte 2023
2023-02-20 19:48

Vår nystartade föreningen, Padel United Club Väsby, kommer ha sitt första årsmöte onsdag den 15 mars kl. 19:00.
Plats: Ultimate Padel, Johanneslundsvägen 7, Upplands Väsby, i konferenslokalen på andra våningen.

Anmälan till mötet ska göras senast den 8 mars. Anmälan gör ni till vasby@padelunitedclub.se.

Eventuella motioner skickas till vasby@padelunitedclub.se senast den 1 mars.
Handlingar inför årsmötet kommer att finnas tillgängliga senast en vecka innan årsmötet.

Hälsningar
Styrelsen Padel United Club Väsby

Julavslutning!
2022-12-15 10:30

Hej allihopa!

Vi närmar oss jullovet och vi är nu inne på höstterminens sista vecka! Vi vill såklart tacka alla fantastiska barn och ungdomar som tränat med oss under hösten, ni är grymma! Hoppas att ni alla tagit del av inbjudan till vår julavslutning nu på fredag och om det är någon som ännu inte anmält sig så går det givetvis bra att göra det fortfarande. Skicka bara ett mail till mig så lägger jag till er på listan inför fredag. kevin@ultimatepadel.se

Vi vill önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år, jag tror att många åker bort under ledigheten och det är ni väl värda! Vi jobbar på även under julen och finns tillgängliga att svara på frågor. Svarstiderna kan vara lite längre än vanligt men under julen kan ni kontakta academy@ultimatepadel.se eller jakob@ultimatepadel.se för att få svar på alla frågor.

Vi vet att många av er redan anmält er till vårens träningar och vi har en grymt rolig termin framför oss i vår. Vi har börjat fylla upp många av våra grupper men för er som ännu inte anmält er till våren så går det givetvis bra att göra det fortfarande. Jag skickar med länken nedan som går direkt till formuläret och tveka inte att höra av er om det skulle uppstå några frågor. Nytt i vår är att vi erbjuder Minipadel för de allra minsta (5-7 år).

Anmälanhttps://sportadmin.se/form/form.asp?ID={F529DD72-1C98-49F1-9711-43A46A257920}

Bästa hälsningar,

Kevin

Klubbkläder!
2022-12-08 08:11

Hej!

Nu finns det möjlighet att beställa snygga klubbkläder från PUC Väsby. Följ länken nedan och glöm inte att välja "Väsby" i rullgardinen när du valt plagg.

MVH

Styrelsen

Anmälan Juniorträning VT23
2022-11-28 13:03

ANMÄLAN TILL JUNIORTRÄNING VT23

Välkomna till Padel United Club Väsby och vårens juniorträningar 2023! Vi är en nybildad förening som verkar för att alla barn och ungdomar ska få möjlighet att spela padel. Vi tar hjälp av Ultimate Padel och deras duktiga tränare som kommer sköta planering och upplägg för vårens kurser. Skriv gärna en kommentar nedan med information om vilka dagar/tider ni är mest intresserade av, samt vilken kurs ni vill anmäla till. Vi kommer inte ha möjlighet att tillgodose alla önskemål, men gör vad vi kan för att alla ska få möjlighet att spela.

DAGAR & TIDER:
  • Kursstart vecka 3
  • Kursslut vecka 23
  • Uppehåll vecka 9 och 15 (sport - och påsklov)
  • Måndag - Torsdag, kl. 15.00-19.00
  • Söndag, kl. 09.00-12.00
GRUPPER:
  • Minipadel (5-7 år): lek och lär, bollskola för de allra minsta.
  • Padelskola (8-18 år): padelträning för alla, oavsett nivå.
  • Utvecklingsgrupp (+12 år): för dig med intresse för att utvecklas för att kunna börja tävla.
  • Tävlingsgrupp (+12 år): för dig som tävlar idag, tränar minst 3 gånger per vecka och tävlar minst 2 sanktionerade tävlingar per år.

PRISER:
  • Minipadel: 1900kr
  • Padelskola: 2850kr
  • Utvecklingsgrupp: 1gång/veckan-3230kr, 2ggr/veckan-5814kr
  • Tävlingsgrupp: 1gång/veckan-3230, 2ggr/veckan-5814kr

För 3 träningstillfällen i veckan, vänligen kontakta oss för mer info.

Observera att detta är en intresseanmälan. Kursen omfattar 19 träningstillfällen, ingen specifik tränare garanteras. När/om du har fått din plats bekräftad via email från junioransvarig är din anmälan bindande, om du inte inom 48 h meddelar att du avstår din plats.

Tävlingskalender
Nyheter från våra grupper